Iranian Agriculture News Agency

افتتاح آبیاری کم فشار ۱۳۰ هکتار از اراضی روستای آق بلاغ بستان آباد

طرح آبیاری کم فشار۱۳۰ هکتار از اراضی روستای آق بلاغ شهرستان بستان‌آباد با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

افتتاح آبیاری کم فشار ۱۳۰ هکتار از اراضی روستای آق بلاغ بستان آباد

به گزارش خبرنگار ایانا در  آذربایجان شرقی،  سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در آیین افتتاح آبیاری کم فشار ۱۳۰ هکتار از اراضی روستای آق بلاغ گفت: روستاییان عزیز جایگاه ویژه‌ای در نظام اقتصادی جامعه دارند و به همین دلیل نیز رفع مشکلات روستاها اولویت خدمتگزاران نظام است.

تراب محمدی افزود: روستای آق بلاغ علاوه بر ظرفیت‌های کشاورزی از نظر گردشگری نیز می‌تواند به الگویی برای گردشگری روستایی تبدیل شود.

وی افزود: همه مسئولان استانی و شهرستانی برای حل مشکلات مردم عزیز در مناطق محروم و دورافتاده حضور پررنگی دارند و به همین دلیل نیز امروز برای من و همراهانم به یادماندنی است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: شأن مسئولان نظام اسلامی، حضور صادقانه و خدمت به مردم و تلاش برای ارتقای سطح رفاه آنها است.

محمدی افزود: بار اصلی تامین نیازهای مردم شهرنشین بر دوش روستاییان عزیز بوده و به همین دلیل هر چه از دستمان برآید، برای خدمت به آنان می‌کوشیم.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته جهادکشاورزی، هدف اصلی از تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل را محرومیت زدایی با اولویت مناطق روستایی عنوان کرد.

وی گفت: اکنون بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی همراه با وزارت جهاد کشاورزی وظایف جهاد سازندگی را انجام می‌دهند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیران کل راهداری و حفاظت محیط زیست در این آیین برای حل مشکلات مبتلابه روستای «آق بلاغ» است.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید