Iranian Agriculture News Agency

نهضت جهادی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری ایجاد شود/ تحقق ضریب رشد 5.8 درصدی در حوزه شیلات

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران گفت: در راستای دستیابی به جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد نهضت جهادی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری ضروری است.

نهضت جهادی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری ایجاد شود/ تحقق ضریب رشد 5.8 درصدی در حوزه شیلات

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، سیدحسین حسینی در نشستی به منظور ارایه برنامه‌های تولید محصولات شیلاتی در سال 1403 در جمع معاونان و مدیران ستادی و استانی این سازمان، ضمن تبریک عید غدیر و تاکید بر شرکت پرشور مردم در انتخابات دولت چهاردهم اظهار داشت: برای ایجاد تحول، جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد نهضت جهادی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری ضروری است.

وی افزود: لازم است ظرفیت‌های بی‌بدیل شیلاتی و فرصت‌های مدنظر شناسایی شود و با توجه به آن که با تلاش‌های انجام شده توسط بخش‌های مختلف توانستیم به ضریب رشد 5.8 درصدی برسیم، به هدف برنامه نزدیک شده‌ایم.

رییس سازمان شیلات ایران ادامه داد: با ساماندهی تشکل‌ها، تفکر جدیدی برای فراهمی محصول، صادرات و در دسترس قرار دادن محصولات ایجاد شده است و حمایت‌های لازم را در این بخش خواهیم داشت.

وی با اشاره به بسیج ملی در حوزه آبزی‌پروری تصریح کرد: ایجاد بازارهای تخصصی و اقدامات تخصصی توسط مدیران شیلاتی ۶ استان ضروری است.

حسینی تاکید کرد: تفکر تخصصی شیلات برای دستیابی به اهداف، لازم است.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور روسای شوراهای شش منطقه به صورت وبیناری برگزار شد، مسایل و مشکلات هر منطقه ارائه و رئیس سازمان شیلات ایران ضمن استماع نقطه نظرات، به ارائه راهکارهای مناسب پرداخت.

همچنین برنامه‌های سازمان شیلات ایران در سال 1403 ارائه و به اجماع جمعی رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید