Iranian Agriculture News Agency

نوسان تولید و بازار محصولات کشاورزی به کمترین حد ممکن رسیده‌ است

محمدعلی نیکبخت وزیر سابق جهادکشاورزی کم شدن نوسان بازار و ثبات نسبی تولید را از نتایج اجرای برنامه ۱۴ ماهه در حوزه کشاورزی دانست و شرایط موجود پیش روی دولت چهاردهم را برای ادامه توسعه کشاورزی قابل قبول ارزیابی کرد.

نوسان تولید و بازار محصولات کشاورزی به کمترین حد ممکن رسیده‌ است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی‌وزارت جهادکشاورزی، وزیر سابق جهاد کشاورزی در مراسم تکریم خود و معارفه دکتر نوری قزلجه که با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس‌جمهور، جمعی از اعضای دولت، وزرای پیشین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون کشاورزی، نمایندگان تشکل‌های بخش کشاورزی و جمعی از معاونین، مدیران کل و روسای استانی وزارت برگزار شد، افزود: در محضر خداوند متعال و معاون اول رئیس‌جمهور و  شما همکاران عرض می‌کنم در خدمت به ملت شریف ایران ثانیه‌های اول مسوولیت بنده با آخرین ثانیه‌های آن که ظهر چهارشنبه گذشته بود، هیچ تفاوتی نداشت و لحظه‌ای در خدمتگزاری تعلل نکردم.

وزیر سابق جهادکشاورزی ضمن تشریح شرایط حاکم بر وضعیت کشاورزی کشور در آغاز پذیرش مسوولیت خود در یک سال و دو ماه پیش افزود: در مقاطعی اتفاق افتاد که به دلیل کمبود نهاده‌های دام و طیور، این محصول مورد نیاز کامیونی به استان‌ها ارسال می‌‌شد تا تعادل در بازار استانی و ملی برقرار شود.

وی ادامه داد: کشتار دام مولد از تلخ‌ترین حوادث پیش از شروع مسوولیت‌ام بود که آن را هم در یکسال اخیر کنترل کردیم به‌گونه‌ای که اکنون ۷۵ تا ۸۰ درصد بازسازی‌های دام انجام شد و نوسان بازار عرضه مرغ و گوشت به حداقل رسیده است.

نیکبخت در پایان برای دولت چهاردهم به ویژه شخص رئیس‌جمهور و وزیر جهادکشاورزی آرزوی توفیق و خدمتگزاری بیش از پیش به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران کرد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید