Iranian Agriculture News Agency

حرکت بر پایه برنامه و مهارت رمز رسیدن به اهداف مدیریتی است

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی دانش مدیریت و حرکت در چارچوب برنامه توسعه که به عنوان میثاق اجرایی کشور محسوب می‌شود را هموارترین راه برای رسیدن به اهداف توسعه و پیشرفت خواند.

حرکت بر پایه برنامه و مهارت رمز رسیدن به اهداف مدیریتی است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی در دوره آموزشی مدیران سازمانی و استانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: انجام  وظایف معین شده برای وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه میثاق جمعی ما برای حرکت به سوی توسعه کشاورزی است.

وی تاکید کرد: سند هفتم توسعه مورد توافق نظر قوای کشور است و حرکت در چارچوب این سند همراهی و همیاری هر سه قوه را به همراه خواهد داشت به این ترتیب قوه مجریه برای حرکت کشور بر روی مدار توسعه با کمترین مانع روبرو خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اینکه باید وظایف و رسالت خود را به درستی انجام داده یادآور شد: به اهمیت و ضرورت کار خود ایمان داشه و  بدانید که اگر ایمان به کار خود داشته باشید مسایلی همچون امنیت غذایی و محیط زیست حل خواهد شد، زیرا ایمان محرک انسان به سوی کار درست و انجام وظیفه است.

نماینده ولی  فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در همین رابطه تصریح کرد: نو کردن و روز آمد ساختن دانش لازم است و نباید به دانش فعلی بسنده کرد و نیازمند این هستیم که دانش خود را برای تعالی در امور ارتقا بخشیم.

وی ضمن تاکید بر یادگیری مهارت دانش مدیریتی اظهار کرد: تجهیز مدیران به،دانش، علوم و فنون مدیریتی برای تعامل با کارکنان و انجام وظایف مدیریتی الزامی است.

گفتنی است در این مراسم از اقدامات و فعالیتهای موثر دکتر عبایس‌علی نوبخت رییس سابق سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تقدیر و تجلیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید