Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون وزیرجهادکشاورزی؛

۵۱ طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادکشاورزی ۵۱ طرح تولیدی کشاورزی به‌صورت همزمان در استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 ۵۱ طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، در آئین افتتاح این طرح‌ها خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادکشاورزی، رجحانی معاون امور عمرانی استانداری، قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فرماندار شهرستان آبیک، محصص مستشاری رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، حجت‌الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.

این طرح‌ها شامل ۳۴ طرح در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی، پنج طرح تولیدات باغی و گلخانه‌ای، دو طرح تولیدات دامی، یک طرح شیلات و آبزی پروری، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و شش طرح امور عشایری است.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بالغ‌بر چهار هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ‌دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و  خودیاری هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این طرح‌های کشاورزی ضمن بهره‌مندی ۱۶۱۹ خانوار؛ زمینه اشتغال برای ۲۳۵ نفر به‌صورت پایدار و ۴۳۵ نفر به‌صورت ‌تثبیت اشتغال در استان فراهم می‌‌شود.

 

خبرنگار: کیانوش کاکاوند

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید