Iranian Agriculture News Agency

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از پروژه‌های کلان و ملی موسسه جهاد توسعه

در دیدار اعضای هیات مدیره موسسه جهاد توسعه با سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، بر ادامه حمایت این وزارتخانه از پروژه‌های کلان و ملی موسسه جهاد توسعه تاکید شد.

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از پروژه‌های کلان و ملی موسسه جهاد توسعه

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه جهاد توسعه، محمدهادی حاج‌محمد مدیرعامل موسسه جهاد توسعه و جوادی قائم‌مقام موسسه با نشست با اکبر فتحی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، به ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌ها و پروژه‌های موسسه جهاد توسعه پرداختند.

پروژه «شهر مولد کشاورزی دلیران» که با هدف افزایش تولیدات کشاورزی و بهره‌وری بیشتر از منابع، در منطقه‌ای ویژه طراحی و اجرایی شده است؛ طرح ملی «آبخیز تا جالیز» طرحی با تمرکز بر مدیریت بهینه منابع آب و خاک که با مشارکت جامعه محلی و بهره‌برداران کشاورزی در سطح ملی اجرا می‌شود؛ و «رصدخانه ملی کشاورزی ایران» یک سامانه جامع برای رصد و تحلیل وضعیت کشاورزی کشور که اطلاعات دقیق و به‌روزی را در اختیار سیاستگذاران و برنامه‌ریزان بخش کشاورزی قرار می‌دهد، محورهای اصلی این گزارش بود.

در ادامه، مهندس جوادی توضیحاتی درباره دستاوردها و چالش‌های این پروژه‌ها ارائه کرد و به نقش موسسه جهاد توسعه در تحقق اهداف کشاورزی پایدار و توسعه روستایی پرداخت.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی نیز در این دیدار با تشکر از گزارش‌های ارائه‌ شده و فعالیت‌های موسسه جهاد توسعه، تاکید کرد: حمایت وزارت جهاد کشاورزی از پروژه‌های کلان و ملی موسسه جهاد توسعه ادامه خواهد داشت.

اکبر فتحی همچنین ابراز امیدواری کرد که موسسه جهاد توسعه با تداوم همکاری‌های خود با بخش‌های مختلف وزارتخانه، بتواند در مسیر رشد و شکوفایی بخش کشاورزی ایران به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید