روابط عمومی پل ارتباط دوسویه بین سازمان و فعالان حوزه کشارزی است
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی پل ارتباط دوسویه بین سازمان و فعالان حوزه کشارزی است.
به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در نشست سالانه شورای روابط عمومیهای بخش کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور محمد عزیزی راد مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حمید صبری پیشکسوت عرصه روابط عمومی کشور و دبیر کارگروه روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی، مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مسئولین روابط عمومی ادارت تابعه و شهرستانهای استان و رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به محدودیت منابع آب و خاک در حوزه کشاورزی گفت: فعالیت وزارت جهاد کشاورزی بر پایه ترویج استوار است.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم غذای 90 میلیون جمعیت کشور را به بهترین شکل تامین کنیم و به خارج از کشور وابستگی نداشته باشیم باید بتوانیم ضریب نفوذ دانش در کشاورزی را افزایش دهیم و فعالیتهای ترویجی نقش اساسی در این حوزه دارند.
وی اضافه کرد: اولین وظیفه همه کسانی که در حوزه کشاورزی فعالیت میکنند ترویج است تا برای بهبود وضعیت موجود فعالیت کنند و همین وظیفه است که نهایتاً منجر به امنیت غذایی در جامعه میشود.
شفیعی ادامه داد: در حوزه ترویج باید اذعان داشت که همه کارکنان و کارشناسان فعالیت روابط عمومی را انجام میدهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: روابط عمومی سازمان در برهههای مختلف که در بازار محصولات کشاورزی شاهد ناآرامیهایی بودیم توانست با فعالیت خود به آرامش بازار کمک کند و نقشی اساسی در این حوزه ایفا کند.
شفیعی توضیح داد: روابط عمومی یک پل ارتباطی است بین کشاورزان، بهرهبرداران، مردم، مدیران وکارکنان سازمان و در این راستا سیاستهای کلی وزارت جهاد کشاورزی را دنبال میکند. این رابطه دو جانبه است و علاوه بر اینکه فعالیتهای سازمان را به مخاطبان را منتقل میکند نظرات آنها را نیز به سازمان منعکس کرده و این نظرات را تجزیه و تحلیل میکند که اطلاعات بسیار مفیدی در این حوزه به مدیران میدهد.
خبرنگار: مهسا رمضانی
دیدگاه تان را بنویسید