Iranian Agriculture News Agency

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر را تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی بدین شرح است :

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و أعدّوا لهمْ ما اسْتطعْتمْ منْ قوّة»

سوم خرداد یادآور حماسه سازیها و ایثارگریهای رزمندگان جان بر کفی است که در راه دفاع از کیان نظام اسلام از جان و مال خود گذشتند.

خرمشهر،داستان مقاومت و رشادت بزرگ مردانی را در دل و جان خود دارد که مفاهیمی چون ایثار ، جهاد و شهامت را به بالاترین مرتبه خود رسانده و با توکل به خداوند بزرگ پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند.

حماسه آزادسازی خرمشهر درس بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملّت و نقطه عطف دفاع مقدس هشت ساله مردم ایران است که برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی میدرخشد و منشاء عزت ،عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین خواهد بود.

اینجانب ، فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به تمامی دلاوران و فرماندهان مدافع کشور و سنگرسازان بی سنگر که نقش بی نظیری در این حماسه داشتند و نیز ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و در این روزهایی که در سوگ رئیس جمهور شهیدمان که همواره برحفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی تأکید داشتند ، سوگند می خوریم که ادامه دهنده راه شهید جمهور و سایر شهدای خدمت در پاسداشت ارزشهای دین و میهن باشیم .

محمد علی نیکبخت 

وزیر جهاد کشاورزی

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید