Iranian Agriculture News Agency

بازدید معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور از شرکت داروسازی شهید قاضی (ره) تبریز

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور از شرکت داروسازی شهید قاضی (ره) تبریز بازدید کرد.

بازدید معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور از شرکت داروسازی شهید قاضی (ره) تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محمد سبحانی مطلق معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور با همراهی یحیی شیری‌پور، مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و هیأت همراه، از بخش داروسازی دامی و سایر بخش‌های این مجموعه بازدید کرد.

محمد سبحانی مطلق با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه داروسازی شهید قاضی و اقدامات خوب این شرکت در خصوص تولید سرم و داروهای دامی، همکاری تنگاتنگ این مجموعه با مجموعه اداره کل دامپزشکی استان را لازمه توسعه و ارتقاء تولیدات محصولات دارویی و سرمی دامی دانست و افزود: رویکرد حقیقی مجموعه سازمان دامپزشکی کشور کمک به تولید داخل و حمایت واقعی از تولید‌کنندگان داخلی است و در این مسیر از هیچ تلاش و همراهی کوتاهی نخواهیم کرد.

سعید باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی نیز در این بازدید گزارش جامعی از عملکرد بخش داروسازی دامی، شرکت داروسازی شهید قاضی و همچنین محصولات در دست تولید این شرکت ارائه کرد.

در این بازدید از خطوط تولید داروهای دامی، آزمایشگاه‌ها، انبارها، پروژه‌ها و... بازدید به عمل آمد و در طی این بازدید معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی در جریان آخرین شرایط کیفی و تولیدی محصولات دامی شرکت شهید قاضی قرار گرفت.

داروسازی شهید قاضی یکی از شرکت‌های داروسازی بزرگ در تبریز و کشور است که علاوه به تولید سرم و داروهای انسانی در زمینه تولید سرم و داروهای دامی نیز فعال بوده و بیش از 30 محصول اختصاصی سرمی و دارویی برای مصارف دامپزشکی تولید می‌کند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید