Iranian Agriculture News Agency

اصحاب رسانه سهم قابل توجهی در ترویج و توسعه بخش کشاورزی دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

اصحاب رسانه سهم قابل توجهی در ترویج و توسعه بخش کشاورزی دارند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در متن تبریک اکبر فتحی آمده است:

«مقام معظم رهبری: اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد، این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شوند؛ شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید. 

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند. نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی، بویژه در دوران کنونی، بی بدیل و بی نظیر است. 

اینجانب بر خود وظیفه می دانم، فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و روز پاسداشت مقام انسان های آزاده ای که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند را به همه سفیران روشنگری و حقیقت طلبی در عرصه خطیر اطلاع رسانی تبریک عرض کرده، فرصت را مغتنم شمرده و یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر خبرنگار را در عرصه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دفاع مقدس و مدافعان حرم گرامی می دارم. 

بی شک نیل به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی نیازمند همیاری و همکاری اهالی رسانه است و نقش تاثیرگذار و بی دلیل  آنها در تامین امنیت غذایی قابل تقدیر و ستودنی است. 

اصحاب رسانه سهم قابل توجهی در ترویج و توسعه فرهنگ در بخش کشاورزی داشته بنابراین لازم می دانم از همراهی شایسته تمامی خبرنگاران و تلاش‌گران عرصه خبر و رسانه با مدافعان و جهادگران عرصه امنیت غذایی تشکر کرده و توفیق روز افزون آنها را از درگاه ربوبی مسئلت کنم. امیدوارم در پناه ایزد منان در سایه زعامت مقام عظمای ولایت پیروز و سربلند باشند.»

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید