Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی نقطه اتصال و کلید انعکاس فعالیتهای سازمان است

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی نقطه اتصال و کلید انعکاس فعالیت‌های سازمان است.

روابط عمومی نقطه اتصال و کلید انعکاس فعالیتهای سازمان است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علیرضا دهناد در نشست سالانه شورای روابط عمومی‌های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور محمد عزیزی راد مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حمید صبری پیشکسوت عرصه روابط عمومی کشور و دبیر کارگروه روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی، مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مسئولین روابط عمومی ادارت تابعه و شهرستان‌های استان و رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به اینکه روابط عمومی نقطه اتصال سازمان است، گفت: روابط عمومی کلید انعکاس فعالیت‌های سازمان است و با تلفیقی از دانش، هنر و فن فعالیت‌های سازمان را در اختیار بهره‌برداران و کشاورزان قرار می‌دهد.

علیرضا دهناد افزود: اقتصادی کردن کشاورزی و تامین امنیت غذایی امروز مهم‌ترین مسائلی است که وزیر جهاد کشاورزی نیز به آن تاکید داشته و باید از روستاها در این زمینه به نحو احسن استفاده کنیم.

666

 وی توضیح داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش بسیار پر رنگی در سوق دادن کشاورزان از کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی و اقتصادی ایفا کنند و ضریب نفوذ دانش در کشاورزی افزایش دهند.

دهناد خاطرنشان کرد: روابط عمومی و رسانه‌ها همچنین می‌توانند نقش مهمی در انتقال یافته‌های مراکز تحقیقاتی و کشاورزی به کشاورزان و بهره‌برداران داشته باشند. روابط عمومی‌ها می‌توانند با ابزارهای مختلف آگاهی جامعه مخاطبین را افزایش دهند. شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین ابزارها برای افزایش آگاهی مخاطبین است.

سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی و رسانه می‌تواند در تبدیل علم به عمل نقش مهمی ایفا کنند.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید