Iranian Agriculture News Agency

حضور غرفه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

نمایشگاه هفته دفاع مقدس تبریز با حضور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در قالب غرفه تیپ مهندسی رزمی 57 فجر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افتتاح شد.

حضور غرفه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، نمایشگاه هفته دفاع مقدس تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، فرمانده سپاه عاشورا و سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افتتاح شد و سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در قالب غرفه تیپ مهندسی رزمی 57 فجر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور دارد.

فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس است گفت: این نمایشگاه با شعار در راه فتح قله‌ایم از 31 شهریور تا هفت مهرماه از ساعت ۱۵ الی۲۱ در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

سردار اصغر عباسقلیزاده به اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره داشت و افزود: دفاع مقدس دوران طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی و از زوایای مختلف قابل بررسی است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس هفته جهاد تببین است که مثلث مقاومت، جهاد و شهادت در آن شکل گرفته است.

در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، سردار اصغر عباسقلیزاده به همراه مسئولین حاضر در نمایشگاه از غرفه تیپ مهندسی رزمی 57 فجر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بازدید کرد.

سرهنگ دوم پاسدار سیروس رضایی فرمانده حوزه مقاومت یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا نیز از دیگر بازدیدکنندگان غرفه تیپ مهندسی رزمی 57 فجر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در این نمایشگاه بود.

جهاد سازندگی از جمله ارگان‌هایی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و با شروع جنگ نیز با حضور پر رنگی که در جبهه داشت، پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ را بر عهده داشت و به سبب عملکردش عنوان پرافتخار سنگرسازان بی سنگر را از امام راحل(ره) دریافت کرد.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید