Iranian Agriculture News Agency

سنگر سازان بی سنگر، کلیدداران پیروزی که مجاهدتشان الگویی برای مدیریت اداری امروز است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: سنگر سازان بی سنگر این کلیدداران پیروزی که مجاهدتشان الگویی برای مدیریت اداری و اجرایی امروز کشور است.

سنگر سازان بی سنگر، کلیدداران پیروزی که مجاهدتشان الگویی برای مدیریت اداری امروز است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام شهرام شفیعی به شرح زیر است:

«هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد/ مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

هفته دفاع مقدس حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد و روحیه ایثار و از خود گذشتگی را در معنای حقیقی خود متجلی کرد.

تاریخ غرور آفرین و سراسر حماسه و عشق این سرزمین، کتاب قطوری است از برگ های زرین ایثار و افتخار فرزندان این دیار باغیرت، که هشت سال دفاع مقدس نیز همچون برگی درخشان بر صفحات آن نقش بسته است. درود خداوند بر این شهیدان راه حق و رزمندگان غیوری که نام و یادشان تا ابد بر دلها باقی خواهد ماند. و امروز بر همگی ماست که در تمامی میدانهای اقتصادی و اجتماعی ادامه دهنده همان روحیه باشیم تا با همدلی و همکاری بتوانیم کشور عزیزمان را در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قرار دهیم.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد خاتم الانبیاء (ص) و امام جعفرصادق (ع) و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره تمامی شهیدان گرانقدر و رزمندگان عزیز به ویژه سنگر سازان بی سنگر این کلیدداران پیروزی که مجاهدتشان الگویی برای مدیریت اداری و اجرایی امروز کشور است را گرامی و سالروز دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران جهادگر ایثارگر و تمامی خانواده های معزز آنان و جامعه کشاورزی تبریک عرض می کنم و یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری کند تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم .

 

شهرام شفیعی

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی»

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید