Iranian Agriculture News Agency

نشست و کارگاه تخصصی هوش مصنوعی در مرند

نشست و کارگاه تخصصی هوش مصنوعی در مرند؛ فرصتی برای تحول روابط‌عمومی در شهرستان‌هاست.

نشست و کارگاه تخصصی هوش مصنوعی در مرند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سلسله نشست‌های تخصصی انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های فعالان حوزه روابط‌عمومی در شهرستان‌های مختلف استان، این بار به شهرستان مرند رسیده است.

سومین نشست از این دوره، تحت عنوان "هوش مصنوعی و کاربردهای آن در عصر نوآوری"، روز پنجشنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۹ تا ۱۳ در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرند برگزار می‌شود.

ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، سخنران اصلی این نشست خواهد بود و به بررسی نقش هوش مصنوعی در تحول روابط‌عمومی و فرصت‌های نوآوری این حوزه می‌پردازد.

 همچنین، این رویداد با حضور آنلاین خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران، و ابوالقاسم حکیمیان، عضو هیئت مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران، برگزار می‌شود. آنها به ارائه نکات کلیدی درباره استفاده از فناوری‌های نوین در روابط‌عمومی و همچنین اهمیت و چالش‌های توسعه روابط‌عمومی در شهرستان‌ها خواهند پرداخت.

این نشست تخصصی با همراهی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند برگزار می‌شود و رایگان بوده و برای تمامی مدیران، کارشناسان، و فعالان حوزه روابط‌عمومی آزاد است.

بخش جنبی این نشست نیز شامل کارگاه تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی برای حوزه روابط‌عمومی در عصر نوآوری است که توسط ابراهیم مولائی، دبیر اجرایی بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، برگزار می‌شود. گواهی معتبر انجمن روابط‌عمومی به حاضرین در این کارگاه اهدا خواهد شد.

این رویداد فرصتی مناسب برای آشنایی با فناوری‌های نوین و نقش آن‌ها در ارتقای عملکرد روابط‌عمومی خواهد بود و شرکت‌کنندگان می‌توانند از تجربیات متخصصان و دیگر همکاران بهره‌مند شوند.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید