Iranian Agriculture News Agency

بازدید سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از پروژه‌های شاخص شهرستان مرند

سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاران دیگر بخش‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است.

بازدید سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از پروژه‌های شاخص شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در حاشیه بازدید از کشتارگاه جهان مرغ که فرماندار شهرستان مرند نیز حضور داشت بر اهمیت حضور میدانی در مدیریت بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: به حضور میدانی اعتقاد دارم.

وی با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در تولید، بیان کرد: بدون بخش خصوصی، تولید در حوزه کشاورزی معنای خاصی نخواهد داشت و بخش دولتی تنها وظیفه سیاستگذاری، راهبری و نظارت را برعهده دارد.

شفیعی همچنین از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی تقدیر کرده و گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه شایسته تقدیر است.

وی توسعه و گسترش زنجیره ارزش در حوزه تولید را ضروری دانست و تأکید کرد: این امر اطمینان به بار آورده و امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تری در تولید فراهم می‌کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش تولید می‌تواند موجب آرامش بازار شده و همچنین امکان صادرات را فراهم کند در ادامه به اهمیت جذب سرمایه از سایر بخش‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: جذب سرمایه از بخش‌های دیگر نیازمند فراهم‌سازی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری است و این وظیفه بخش دولتی است.

شفیعی همچنین آمادگی سازمان برای واگذاری زمین به منظور سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را اعلام کرد و اظهار داشت: آماده واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاری هستیم.

وی در پایان افزود: زنجیره‌های ارزش نه تنها برای سرمایه‌گذار دارای صرفه اقتصادی خواهد بود، بلکه قیمت نهایی محصولات نیز برای مصرف‌کننده مناسب خواهد بود.

فرماندار شهرستان مرند نیز در این حاشیه این بازدید گفت: مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی همان روحیه جهاد سازندگی را حفظ کرده اند و با تلاش و پشتکار برای رشد و توسعه حوزه کشاورزی تلاش می کنند.

داود عباسی با تقدیر از مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: نگاه مدیران این سازمان و نهایت همکاری آنها در حوزه های مختلف از جمله واگذاری ارضی برای سرمایه گذاری سبب شده تا بسیاری از مشکلات حل شده و سرمایه گذاران مشتاق سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی باشند.

گفتنی است بازدید از مجموعه سن ایچ، پروژه باغات مدرن شرکت کشت و صنعت دشت میوه آذربایجان و شبکه آبیاری تحت فشار دشت یکانات از دیگر برنامه های سفر یک روزه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به شهرستان مرند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید