Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست تخصصی هوش مصنوعی و کاربردهای آن در عصر نوآوری در مرند

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: بدون استفاده از ابزارهای جدید تکنولوژی، ادامه دادن مسیر پیشرفت امکان پذیر نیست.

برگزاری نشست تخصصی هوش مصنوعی و کاربردهای آن در عصر نوآوری در مرند

به گزارش خبرنگار ایانا در پآذربایجان شرقی، داوود عباسی، در سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی که با حضور کارشناسان متخصص، خبرنگاران پیشرو و مدیران روابط‌عمومی ادارات شهرستان مرند و علاقه‌مندان به حوزه‌های فناوری و ارتباطات در فرمانداری شهرستان مرند برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ابلاغ موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان دارند گفت: استفاده از ظرفیت های هوش مصنوعی و دنیای مجازی با رعایت موارد امنیتی باید الزام همه ادارات باشد.

وی به اهمیت توسعه روابط‌عمومی و نقش آن در پیشرفت و بهبود ارتباطات در سطوح اداری و مدیریتی نیز اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در دنیای امروزی افزود: نقش آفرینی در آینده دنیا منوط بر دسترسی و پیشرفت در هوش مصنوعی است.

عباسی به قدرت علمی جوانان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگر امروز در امنیت کامل زندگی می‌کنیم و رژیم کودک‌کش صیهونیستی و هم پیمانانش جرات کوچکترین تعرض به خاک کشور را ندارند همگی مدیون دستیابی جوانان کشور به علم و فناوری موشک های نقطه زن است.

در این نشست خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران، به‌صورت آنلاین به ارائه دیدگاه‌های خود درباره فناوری‌های نوین و کاربرد آنها در ارتقای روابط‌عمومی پرداخت و نکات کلیدی در زمینه نوآوری و مدیریت ارتباطات را با حاضران در میان گذاشت.

 ابوالقاسم حکیمیان، عضو هیئت مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران، نیز به تحلیل چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه روابط‌عمومی شهرستان‌ها پرداخت و بر اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین برای بهبود این حوزه تأکید کرد.

عضو شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن در طول دو سال گذشته ارائه کرد و بر نقش مهم انجمن در توسعه حرفه‌ای روابط‌عمومی در سطح استان تأکید کرد.

وحید کاظم‌زاده، برگزاری نشست های تخصصی روابط عمومی را گامی مهم در توانمندسازی روابط عمومی ها دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هوش مصنوعی گفت: ایشان در این زمینه می فرمایند: « من پیشنهاد می کنم یکی از مسائلی که مورد تکیه و توجّه و تعمیق واقع می شود، مسئله‌ هوش مصنوعی باشد که در اداره‌ آینده دنیا نقش خواهد داشت باید کاری کنیم که حدّاقل به ده کشور اوّل دنیا در این مسئله برسیم.» .

مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این رویداد با همراهی و همکاری فرمانداری شهرستان مرند و سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شده است افزود: این نشست فرصتی برای تبادل تجربیات و آشنایی با جدیدترین فناوری‌های نوین در حوزه روابط‌عمومی بوده و حضار با اطلاعاتی ارزشمند از نشست بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این سلسله نشست‌های تخصصی پیش از این در شهرستان‌های آذرشهر و ملکان برگزار شده و این بار در مرند برگزار می شود ادامه داد: همچنین، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این نشست‌ها در دیگر شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی در حال انجام است و این رویدادها با هدف فراهم کردن فرصتی برابر برای آموزش و ارتقای دانش و مهارت‌های فعالان حوزه روابط‌عمومی به تمامی شهرستان‌ها گسترش خواهد یافت تا تمام علاقه‌مندان و فعالان این حوزه از این فرصت‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

رئیس انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی و دبیر اجرایی بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که سخنران و مدرس اصلی این نشست بود نیز به بررسی جامع نقش هوش مصنوعی در تحول روابط‌عمومی پرداخت و چگونگی بهره‌گیری از این فناوری در نوآوری و بهبود ارتباطات سازمانی را تشریح کرد.

ابراهیم مولائی بر اهمیت هوش مصنوعی به‌عنوان ابزاری نوین برای بهبود مدیریت ارتباطات و شفافیت بیشتر در فرآیندهای روابط‌عمومی تأکید کرد.

در بخش پایانی مراسم از فعالان حوزه روابط‌عمومی شهرستان مرند تجلیل شد.

در این مراسم، محمد غفاری، مسئول روابط‌عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرند، فرزاد صادقی، مسئول روابط‌عمومی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شعبه شمالغرب کشور، نادر رباطی و میرحامد ره‌انجام، مسئولین روابط‌عمومی فرمانداری مرند، به‌عنوان فعالان برتر روابط‌عمومی شهرستان مرند با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 در انتهای برنامه نیز، لوح اهدایی شهرام شفیعی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، به ابراهیم مولائی به‌عنوان تقدیر از تلاش‌های وی در پیشبرد روابط‌عمومی استان و توسعه آن توسط معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند اهدا شد.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

حجم ویدیو: 47.21M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید