Iranian Agriculture News Agency

صدور بیش از ۱۳۰ هزار حواله کود کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع بیش از ۳۳ هزار تن انواع کود یارانه ای از طریق صدور بیش از ۱۳۰ هزار و ۳۳۷ حواله الکترونیک در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

صدور بیش از ۱۳۰ هزار حواله کود کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی،  محمود مظلومی بیان کرد: از اول سال جاری تا پایان شهریور ماه مقدار ۳۳ هزار و ۸۸۸ تن انواع کود کشاورزی یارانه ای از طریق صدور ۱۳۰ هزار و ۳۳۷ فقره حواله الکترونیک انواع کود های مذکور ، از طریق شبکه بزرگ کارگزاری‌های مجاز استان توزیع شده است.

مظلومی اضافه کرد: کود یکی از عوامل مهم در تولید محصولات کشاورزی است و نقش بسیار مهمی در افزایش عملکرد و کیفیت محصولات دارد .

 مظلومی توضیح داد: بنابراین اعطای کود به کشاورزان به‌عنوان یک یارانه موثر برای حمایت از تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری در زمینه کشاورزی محسوب می‌شود و با تأمین کود به کشاورزان، می‌توان بهبود عملکرد آن‌ها، افزایش تولیدات، بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی آن‌ها را تضمین کرد.

 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی یادآور شد: به علاوه، استفاده صحیح از کود‌ها می‌تواند به حفظ و بهبود کیفیت خاک و حفاظت از محیط زیست کمک کند و با توجه به اینکه استفاده نادرست از کود‌ها می‌تواند منجر به آلودگی خاک و آب شود، توزیع کود‌ها به‌صورت یارانه‌ای و با نظارت مناسب می‌تواند به حفظ محیط زیست و پایداری منابع طبیعی کمک کند.

 

خبرنگار: هومن مویدزاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید