Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری فاز یک اصلاح باغ 400 هکتاری برزک کاشان

بهره‌برداری فاز یک اصلاح باغ 400 هکتاری برزک کاشان انجام شد.

بهره‌برداری فاز یک اصلاح باغ 400 هکتاری برزک کاشان

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان، در این بازدید و جلسه مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی - رضا سرافرازی مدیر کل دفتر امور آب معاونت آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی - غلامرضا عشاقی مدیر آب و خاک استان - علی دهقانی معاون برنامه‌ریزی سازمان و باقریان مدیر برنامه و بودجه سازمان و مدیران شهرستان کاشان بهمراه معاون و کارشناسان حضور داشتند.

پروژه مذکور در سه فاز ۵۰ هکتاری با الگوی کشت گل محمدی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور در حال اجرا بوده و در حال حاصر فاز یک در سطح ۵۰ هکتار کشت شده و به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است.

در این بازدید مهرداد مرادمند ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در راستای اجرای پروژه و تشریح اهمیت آن ابراز امیدواری کرد و پیگیری‌های لازم به‌منظور اعتبارات ملی از محل مولد سازی به نتیجه رسیده و از طرفی پیشنهاداتی برای پیشرفت بهتر فیزیکی و مالی پروژه ارائه کرد.

مرادمند گفت: با اجرای کامل پروژه گام مهمی در راستای افزایش بهره‌وری تولید و بهبود اشتغال در منطقه برداشته می‌شود.

غلامرضا عشاقی مدیر آب و خاک استان نیز ضمن تشریح روند پروژه از ابتدا تا کنون، اقدامات انجام شده در راستای تخصیص اعتبارات و هزینه کرد آن و اقدامات باقی ‌انده پیش رو برای اجرای فاز ۲ ابراز امیدواری کرد.

شاکری معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات استانی، اعلام کرد: با توجه به اهمیت پروژه، تخصیص مناسبی در سال جاری به این پروژه تعلق گرفته است.

 

خبرنگار: سید محمد موسوی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید