Iranian Agriculture News Agency

علائی مقدم:

عیار امنیتی کشور با تلاش نیروی انتظامی بالا است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی، نیروی انتظامی را از ارکان ایجاد نظم، آرامش و آسایش جامعه دانست و گفت: با تلاش نیروی انتظامی، عیار امنیتی در کشور بالا است.

عیار امنیتی کشور با تلاش نیروی انتظامی بالا است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، شاهپور علائی‌مقدم در مراسم تقدیر از عوامل نیروی انتظامی مستقر در ستاد وزارتخانه افزود: پس از نظام آموزشی و فرهنگی، سومین رکنی که برای تامین امنیت و آسایش با مردم سروکار دارد، نیروی انتظامی است و از این رو ناجا، جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد.

وی تلاش نیروی انتظامی مستقر در وزارت جهادکشاورزی را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش ستود و اظهار داشت: نیروی انتظامی نظم را در وزارت جهادکشاورزی که در حساس‌ترین نقطه قرار گرفته ایجاد کرده تا همکاران و شهروندان با آرامش کارشان را انجام دهند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی افزود: بسیاری از جوامع و حاکمیت‌ها به دلیل پایین بودن نظم، ضربه می‌خورند و بسیاری از آنها می‌خواهند عیار امنیت را بالا ببرند، اما نمی‌توانند.

وی تصریح کرد: دشمن همواره چشم طمع به مسایل فرهنگی و اجتماعی ما دارد و کسانی که در وسط میدان و همراه بسیج، سپاه و کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، قرار دارند؛ نیروی انتظامی هستند.

علائی‌مقدم ادامه داد: نیروی انتظامی در امنیت جاده‌ها و یا در عرصه‌های سایبری نقش مهمی را ایفا می‌کند و با فداکاری، صبوری و مجاهدت وظایف‌شان را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نامگذاری هفته نیروی انتظامی در سال جاری با عنوان "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار" گفت: پلیس هوشمند از مصادیق جنبش نرم‌افزاری در جامعه است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید