Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جهاد کشاورزی شیراز خبر داد:

یادواره شهدای جهادگر منطقه 2 جهاد کشاورزی فارس برگزار می شود

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهدای جهادگر منطقه 2 جهاد کشاورزی استان فارس در این شهرستان خبر داد و گفت: در این یادواره یاد و خاطره ی 22 شهید جهادگر هشت شهرستان استان فارس گرامی داشته خواهد شد.

یادواره شهدای جهادگر منطقه 2 جهاد کشاورزی فارس برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محمد میرزایی با اذعان به اینکه یادواره مذکور با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستان های منطقه 2 و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار می شود، تصریح کرد: این یادواره یکشنبه 22 مهر ماه در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش عشایری شیراز در کوچه 16 بلوار ارم  از ساعت 9 صبح آغاز و برگزار می شود. 

به گفته وی؛ شهرستان‌های منطقه 2 جهاد کشاورزی استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، مرودشت، سپیدان، بیضاء، خرامه، سروستان، کوار و زرقان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی از خدمات جهادگران جهاد سازندگی بوده است که در آن دوران رقم خورد، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدای جهاد گر، تبیین و تزریق روحیه جهادی در بین کارکنان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی است.

میرزایی با اشاره به نقش مهم شهدای جهادگر در پیروزی‌های دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: شهدای سنگر ساز بی سنگر باید بیشتر به نسل جوان معرفی شوند از این رو روایتگری دوران دفاع مقدس و سخنرانی از جمله برنامه های یادواره شهدای جهادگر منطقه 2 جهاد کشاورزی استان فارس خواهد بود.

 

خبرنگار: شیدا اشتری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید