Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد:

جذب 268 میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بابل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از جذب 268 میلیارد ریال تسهیلات از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جذب 268 میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بابل
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن آهنگری بیان کرد: بمنظور توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون 145 نفر از متقاضیان تسهیلات خرید ادوات کشاورزی شهرستان بابل برای دریافت 419 میلیارد و 530 میلیون ریال تسهیلات به شعبات بانک کشاورزی این شهرستان معرفی شدند و تا کنون 268 میلیارد ریال و به 105 نفر متقاضی پرداخت شد.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به شناور شدن اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون با همکاری مدیران بانک‌ها و شرکت‌های تأمین کننده حداکثر تسهیلات تخصیصی را برای شهرستان جذب کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 63 میلیارد ریال فقره پرونده در بانک‌های عامل آماده پرداخت است.

آهنگری ادامه داد: در سال جاری 359 میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در زیر بخش‌های مختلف مکانیزاسیون (زراعت و باغبانی) به این شهرستان تخصیص یافت.

 وی افزایش بهره‌وری، افزایش ضریب تبدیل، کاهش هزینه تولید، ارتقای شاخص توسعه مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان کشاورزی شهرستان را از اهداف توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برشمرد.

 

خبرنگار: محمد تقی طاهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید