Iranian Agriculture News Agency

81 درصدمساحت اراضی مستثنیات چهارمحال و بختیاری در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از تعیین تکلیف بیش از 81 درصد مساحت اراضی مستثنیات استان در کمیسیون رفع تداخلات در راستای خدمت به مردم و کشاورزان خبرداد.

81 درصدمساحت اراضی مستثنیات چهارمحال و بختیاری در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال وبختیاری، رستم ولی پور بیان کرد: هدف ما استفاده از ظرفیت‌های قانون برای کمک به مردم ورفع مشکلات است که در این راستا با کمک قانون رفع تداخلات اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد.

ولی پور با اشاره به اینکه در یک سال اخیر همکاران در امور اراضی استان و شهرستان‌ها  تلاش گسترده‌ای در خصوص رفع تداخلات وصدور سند  انجام دادند، افزود: از 849 پلاک مشمول رفع تداخلات در استان 560 پلاک در کمیسیون استان مصوب شده است؛ یعنی بیش از 66 درصد تعداد پلاک‌های ثبتی استان در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده و از لحاظ مساحت یعنی از 216 هزارو 421 هکتار اراضی مستثنیات استان  بیش از 175 هزار و 842 هکتار به عبارتی بیش از 81 درصد مساحت اراضی مستثنیات استان در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است.

وی توضیح داد: قانون کاداستر وجود داشت و قانون رفع تداخلات در راستای تفکر عدالت محور مصوب شد  و نظام جمهوری اسلامی براین پایه استوار است که در هرجایی که اختلافاتی بین مردم ودولت است با شیب وبه سمت ونفع مردم حل گردد وقانون رفع تداخلات ناشی از تفکری است که عدالت برای مردم است که در این راستا تصویب شد و خوشبختانه امروز به نتایج خوبی در راستای کمک به مردم رسیده‌ایم و سال‌های بعد نتایج واقعی این قانون رفع تداخلات به ثمر می نشیند.

ولی پور بیان کرد: قانون کاداستر و رفع تداخلات به توسعه بخش کشاورزی و کشاورزان کمک بزرگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه درصد پیشرفت بر اساس اراضی غیر ملی 175 هزار و 842 هکتار تثبت شده است افزود: تعداد پلاک‌های انجام شده در شهرستان کوهرنگ 90 پلاک، لردگان 75 پلاک، اردل 70 پلاک، شهرکرد 67 پلاک،خانمیرزا 58 پلاک، بروجن 50 پلاک، کیار 45 پلاک، سامان 34 پلاک و فارسان 18 پلاک است.

مدیر امور اراضی گفت: بیش از دو سوم رفع تداخلات پلاک‌های سطح استان در کل انجام شده و امیدواریم که تا پایان سال کامل شوند و عمده پلاک استان امسال به اتمام می‌رسند.

 

خبرنگار: طیبه بیگ زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید