Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت پاسداشت هفته درخت‌کاری؛

طرح "باغچه کوچک منزل من" در کرج اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای طرح "باغچه کوچک منزل من" در این کلان‌شهر خبر داد.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش اصولی عرصه‌های سبز شهری، اعم از فضاهای سبز عمومی و عرصه‌های خصوصی عنوان کرد و گفت: طرح "باغچه کوچک منزل من" به مناسبت پاسداشت هفته درخت‌کاری و با هدف ساماندهی وضعیت باغچه منازل شهروندان اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد باغچه در منازل شهروندان، افزود: طرح "باغچه کوچک منزل من" با محور قرار دادن موضوع ایجاد و ترویج باغچه در منازل و با هدف آموزش ساخت و طراحی باغچه‌های منازل شهروندان در کرج اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در تشریح اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح "باغچه کوچک منزل من" سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه نکات کاشت همچنین آموزش روش‌های ساده ساخت و طراحی باغچه منازل شهروندان کرده است.

زارع درباره محل و تاریخ برگزاری کارگاه‌های آموزشی ادامه داد: باغ فاتح، پارک هامون و باغ گل‌ها به ترتیب در روزهای 16، 17 و 20 اسفندماه به‌عنوان محل برگزاری کارگاه آموزشی طرح "باغچه کوچک منزل من" انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی "ساخت و طراحی باغچه‌های منازل شهروندان" در باغ فاتح از ساعت 6:30 تا 8:30 برگزار می‌شود، تصریح کرد: پارک هامون و باغ گل‌ها نیز در روزهای اعلام‌شده به ترتیب از ساعت 6:30 تا 8:30 و 9 تا 11 محل برگزاری این کارگاه آموزشی هستند.

زارع با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی مذکور برای دومین سال در کرج اجرا می‌شود، یادآور شد: بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته درباره نحوه برگزاری این دوره‌های آموزشی طی دوره قبل حاکی از استقبال شهروندان از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-911214-08

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید