Iranian Agriculture News Agency

بانک کشاورزی به عنوان بانک برتر در پرداخت یارانه هامعرفی شد

بانک کشاورزی به دلیل عملکرد مناسب در پرداخت یارانه ها، از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بانک برتر در این حوزه معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)اولین همایش بین المللی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد دکترمحمد طالبی مدیر عامل این بانک طی سخنانی اثرات تحول بانکداری الکترونیک بر فضای کسب وکار را تشریح کرد.
بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه این همایش که مدیران و کارشناسان بانک کشاورزی نیز با هدف بهره گیری از برنامه های علمی و تخصصی در این همایش حضور داشتند، با اهدای تندیس همایش از عملکرد این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک قدردانی شد.
این گزارش می افزاید: آشنایی جامعه بانکی کشور با بانکداری الکترونیک و یکسان‌سازی تعاریف، معرفی الگوهای موفق دنیا در زمینه بانکداری الکترونیک،معرفی زیر ساخت ها و ابزارهای جدید پرداخت الکترونیک، معرفی برنامه بلند مدت و نقشه راه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در کشور، معرفی دیدگاه های اقتصادی مختلف در خصوص بانکداری الکترونیک و سیستم های پرداخت،ارتقای سطح دانش تخصصی بانک های کشور و مدیران آنها، آشنایی با نقاط ضعف و قوت کشور در زمینه بانکداری الکترونیک و ارتباط دانشگاه و صنعت در خصوص کاربرد فن آوری های نوین در بانکداری مهم ترین اهداف برگزاری این همایش بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید