Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خبر داد:

افزایش تعداد پارک‌های سطح شهر کرج به 350 عدد تا پایان سال 94

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از افزایش پارک‌های سطح شهر کرج به تعداد 350 عدد تا پایان سال 94 خبر داد.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: پارک‌های سطح شهر در سال جاری نیز از 230 به 254 عدد افزایش خواهد یافت.

وی برنامه‌ریزی، فرآیند آگاهانه و سیستماتیک تصمیم‌گیری را برای تحقق اهداف یک سازمان ضروری دانست و افزود: هر سازمان برای پیشرفت و توفیق در عرصه رقابت نیازمند برنامه‌ریزی است.

افزایش همکاری‌های بهینه داخل سازمانی امری ضروری است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اجرایی کردن برنامه‌ها، افزایش همکاری‌های بهینه درون‌بخشی داخل سازمانی را امری ضروری دانست.

زارع با اشاره به اهمیت افزایش همکاری‌های بهینه درون‌سازمانی، برنامه‌ریزی در حوزه‌ها در قالب روش‌های اجرایی و زمان‌بندی مناسب، تعیین شاخص برای هر مورد و پیش‌بینی در نظام مدیریت کیفیت، ایجاد هماهنگی‌های لازم توسط معاونان و گزارش پیشرفت برنامه به دفتر مدیرعامل را نیز از نکات ضروری به‌منظور اجرایی کردن برنامه‌های سازمان اعلام کرد.

کاشت بیش از 30 هزار درختچه و 40 هزار اصله نهال در سال جدید

وی همچنین از کاشت بیش از 30 هزار درختچه و 40 هزار اصله نهال در حاشیه معابر مناطق 12 گانه طی سال جاری خبر داد.

زارع با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری به‌منظور سلامت شهروندان ضروری است، خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج سعی در تضمین سلامت شهروندان با افزایش کاشت درختچه و نهال در مناطق 12 گانه کرج دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان برنامه آموزشی در بیش از 100 مدرسه را یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی طی سال آینده دانست./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-920121-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید