Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج:

کرج دارای شهر دانایی و پارک مینیاتور ایران کوچک می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج، شاخص‌ترین پروژه‌های فضای سبز سال جاری را در این کلانشهر اعلام کرد و گفت: احداث شهر دانایی و پارک مینیاتور ایران کوچک در سال جاری انجام می‌شود.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب افزود: بر اساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر کرج، بودجه‌ای بیش از 38 میلیارد تومان برای این سازمان طی سال جاری پیش‌بینی و تصویب شده است.

وی با اشاره به شاخص‌ترین پروژه‌های این سازمان طی سال جاری خاطرنشان کرد: احداث شهر دانایی به مساحت 22 هکتار در تپه مرادآب، احداث پارک مینیاتور ایران کوچک در جهانشهر و مطالعه طراحی و آغاز احداث پروژه نهر دلمبر ازجمله مهمترین و شاخص‌ترین این پروژه‌ها است.

کاشت 40 هزار اصله نهال در معابر/ توسعه شبکه توزیع آب خام

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به فعالیت منطق 12 گانه طی سال جاری ادامه داد: در این زمینه طبق برنامه‌ریزی قرار است که بیش از 20 پارک در نقاط مختلف این کلانشهر احداث شود.

زارع تصریح کرد: همچنین مقرر شده که پارک‌های فرسوده این کلانشهر نیز با برنامه‌ریزی‌های ویژه بازسازی، بهسازی و تجهیز شوند.

وی به توسعه شبکه توزیع آب خام و کاشت 40 اصله نهال در حاشیه معابر این کلانشهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات طی سال جاری انجام خواهد شد.

افتتاح باغ ایرانی در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج تأکید کرد: باغ ایرانی در منطقه هفت شهرداری کرج نیز که دارای الگوی ایرانی اسلامی است، در آینده‌ای نزدیک افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

زارع در پایان از اتمام فاز اول پارک نبوت و عملیات بهسازی آن در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: همچنین پارک 6.5 هکتاری نسترن فردیس نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-920215-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید