Iranian Agriculture News Agency

برکناری نعمت‌زاده از طرح سبد کالا

با دستور رییس‌جمهوری، مسئولیت طرح توزیع سبد کالا که وظیفه ذاتی وزارت صنعت است، از این وزارتخانه گرفته شد و به وزیر کار واگذار شد.

به گزارش تراز،محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، رییس جمهور امروز با هدف سازماندهی به وضع موجود به ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد تا مسئولیت وحدت مدیریت توزیع سبد کالا را به عهده بگیرد.

سخنگوی دولت افزود: طرح توزیع سبد کالا در عمل و اجرا با مشکلاتی روبه‌رو شد که برای رفع این مشکلات مقرر شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای وحدت مدیریت میان دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکلات را شناسایی کند و به کمک سایر دستگاه‌ها به یک وحدت مدیریت برسیم.

محمدباقر نوبخت افزود: آقای رییس جمهور امروز با هدف سازماندهی به وضع موجود به ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد تا مسئولیت وحدت مدیریت توزیع سبد کالا را به عهده بگیرد.

سخنگوی دولت در عین حال از مردم شریف و با فرهنگ کشور خواست تا با مسئولان در این زمینه مساعدت کنند.

وی از دریافت کنندگان سبدکالا خواست تا در فروشگاه‌های عرضه این سبد کالا با تأنی حضور پیدا کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: هدف این است که جامعه هدف گسترش پیدا کند و افزایش جمعیت دریافت‌کنندگان سبد کالا قطعاً مدیریت بهتری می خواهد و برای دولت به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که در روند توسعه، عده‌ای زیر چرخ توسعه آسیب ببینند.

وی افزود: قبول داریم که توزیع مرحله اول سبد کالا کاستی‌هایی داشت که امیدواریم در مرحله بعد این کاستی‌ها برطرف شود.

سخنگوی دولت در عین حال از رسانه‌ها که مشکلات را منعکس کردند تشکر کرد و گفت: از برخی رسانه‌هایی که بیش‌نمایی کردند انتظار داریم تا در جهت واقعیت گویی حرکت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید