Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

احکام تغییر مسیر کانال‌های فاضلاب‌بر از آب سالم، صادر شد

احکام مربوط به تغییر مسیر کانال‌های فاضلاب‌بر، از آب سالم به سمت مزارع صادر شد که شرکت آب منطقه‌ای تهران مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: همکاری‌های بسیار خوبی با بخش مرتبط برای جلوگیری از تولید و عرضه سبزی و صیفی آلوده به آب‌های نامتعارف صورت گرفته است، اما برای اجرایی احکام قضایی، نیازمند اجرای احکام قضایی هستیم.

سیدمحمد موسوی افزود: برخی از کشاورزان با وجود برنامه‌های آموزشی و ترویجی و تذکرهای کتبی و شفاهی، همچنان در حال تولید سبزی و صیفی با آب‌های نامتعارف هستند که به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای احکام، منتظر صدور حکم دستگاه قضا هستیم که با هماهنگی شورای تأمین شهرستان‌ها این امر عملیاتی شود.

احکام تغییر مسیر کانال‌های فاضلاب‌بر، از آب سالم صادر شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: تغییر مسیر کانال‌های فاضلاب‌بر، از آب سالم به سمت مزارع از سایر موارد بسیار حائز اهمیت بوده که با صادر شدن احکام و شرکت آب منطقه‌ای تهران مسئولیت اجرا را بر عهده دارد.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه شورای تأمین هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آورده، شرکت آب منطقه‌ای تهران باید به سرعت این اقدامات را انجام دهد.

31 حلقه چاه آب جدید، برای سبزی‌کاران شهرری

وی یادآور شد: با این کار، اراضی کشاورزی را که امکان درستی به آب سالم دارند، اما به‌دلیل تداخل با آب‌های ناسالم از این نعمت محروم شده‌اند، دوباره فراهم می‌آید.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: 31حلقه چاه آب جدید برای تأمین آب مورد نیاز کشاورزان این منطقه به وسیله آب منطقه‌ای در حال تجهیز و راه‌اندازی است./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

A-921123-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید