Iranian Agriculture News Agency

دو کارشناس منابع طبیعی، عضو شورای عالی جنگل شدند

طی احکامی جداگانه از سوی خداکرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حسین سعادت و رسول علی اشرفی‌پور به‌عنوان اعضای جدید شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پیام طبیعت سازمان جنگل‌ها، حسین سعادت پیش از این در حوزه معاونت آبخیزداری انجام وظیفه می کرد و اکنون علاوه بر عضویت در شورای عالی سازمان، نایب‌رئیسی انجمن علمی آبخیزداری ایران را نیز عهده‌دار است.

سعادت دوران تحصیلی خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مرتع و آبخیزداری در دانشگاه تهران و دکترای تخصصی مهندسی منابع طبیعی را در دانشگاه "مک‌گیل" کانادا گذرانده است.

همچنین بر اساس این گزارش، رسول اشرفی‌پور که اکنون عضو شورای عالی سازمان است قبل از این سمت‌های مختلفی را در حوزه مدیریت دستگاه‌های اجرایی ازجمله مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت جنگل‌های شمال، کارشناس مسئول پروژه مشترک ایران - آلمان در ذخیره‌گاه زیست‌کره، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران را عهده‌دار بوده است.

اشرفی‌پور لیسانس خود را در رشته مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه گیلان، فوق لیسانس را از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای تخصصی در رشته جنگلداری را از دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران کسب کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی پیام طبیعت سازمان برای همه خدمت‌گزاران منابع طبیعی که در جهت شکوفایی و سرسبزی کشور می‌کوشند، آرزوی توفیق و سربلندی می‌کند./

V-930119-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید