Iranian Agriculture News Agency

معلمان زنجانی با 300 نوع غذا در جشنواره غذای سالم حضور یافتند

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معلمان این استان با 300 نوع غذا در اولین جشنواره غذای سالم حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، مریم رشتچی در آیین افتتاح نخستین جشنواره استانی غذای سالم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور گرامیداشت روز زن، این جشنواره غذای سالم به منظور ترویج غذای سالم و اطلاع از مضرات فست فودها و مشکلاتی که برای سلامتی دارند برگزار شده است.

وی یادآورشد: با توجه به استقبال بی نظیر و چشمگیر فرهنگیان و کارکنان خانم در سایر ادارات نیز جشنواره استانی غذای سالم برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 250 نفر از معلمان و 50 نفر از کارکنان خانم دیگر ادارات در اولین جشنواره استانی غذای سالم با انواع متنوع غذاها شرکت کرده اند.

رشتچی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره باهدف ترویج غذاهای سالم در این جشنواره شرکت کرده اند که از همه آنان تقدیر خواهد شد و 15 نفر نیز به عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا قرار بود که پنج نوع غذا در این جشنواره برای داوری وجود داشته باشد که باحضور بی نظیر شرکت کنندگان 300 نوع غذا از انواع غذاهای سنتی، دسر، ژله، دم نوش ها، نان های سنتی، آش زنجان و پخت آبزیان در این جشنواره وجود دارد.

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرهنگیان همه شهرستان های استان زنجان در اولین جشنواره غذای سالم با دست پخت های خود حضور دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید