Iranian Agriculture News Agency

تکذیب انتساب ادعای هورمون رشد در مرغ از سوی رییس سازمان غذا و دارو

رسول دیناروند در پاسخ به نامه رئیس سازمان نظام دامپزشکی ایران، خبر نقل قول شده از سوی وی در رسانه‌ها مبنی بر وجود هورمون در گوشت مرغ را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در پاسخ به نامه دکتر صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا خبر نقل قول شده از سوی وی در رسانه‌ها مبنی بر وجود هورمون در گوشت مرغ را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در تاریخ 9 اردیبهشت ماه و در پی اظهارات رئیس سازمان غذا و دارو در برخی نشریات و خبرگزاری‌های کشور مبنی بر بالا بودن میزان هورمون در گوشت مرغ که واکنش‌های بسیاری را در بین متخصصان و تولیدکنندگان صنعت دام و طیور کشور به همراه داشت با ارسال نامه‌ای به وی، خواستار ارائه مستندات و توضیحات لازم در خصوص این اخبار شده بود.

رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو هرگونه نقل قول از خود در خصوص " افزودن هورمون به مرغ" را رد کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو پیش تر و در همان مورخ نگارش نامه رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور به دیناروند در واکنش به مطالب نقل شده از وی در برخی رسانه مبنی بر " استفاده از هورمون در تولید گوشت مرغ از سوی مرغداران" عنوان کرده بود: " اینجانب هیچگاه در مورد افزودن هورمون به مرغ سخنی نگفتم، متاسفانه برخی رسانه‌ها در انتقال مطالب، رعایت امانت را نمی‌کنند."

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید