Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از 36 برگزیده صنعت غذا در 12 گروه کالایی به انتخاب مصرف کنندگان

سومین جشنواره برترین برندهای صنایع غذایی ایران در اتاق بازرگانی تهران برگزار و در آن از ۳۶ برگزیده این صنعت در دوازده گروه کالایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران، در ادامه برگزاری نظرسنجی انتخاب برترین برندهای صنایع غذایی به انتخاب مصرف کنندگان که به ابتکار ماهنامه "اقتصاد سبز" و همکاری اتاق تهران، وزارت جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران برگزار شد؛ گروه های کنسرو، فرآورده های گوشتی، اسنک، نوشیدنی ها، روغن، نان، لبنیات، شیرینی و شکلات، ماکارونی، قارچ، زعفران و چای و ادویه و سبزیجات خشک 12 گروه برگزیده صنایع غذایی در این جشنواره بودند که هر گروه سه برگزیده داشت.

بر اساس این گزارش، بیش از 15 هزار و 500 مصرف کننده با پر کردن فرم های مکتوب که در طول یک سال از طریق مخاطبان این ماهنامه تخصصی صنعت غذا منتشر می شد 36 برگزیده این جشنواره را بدون دریافت ریالی از شرکت کنندگان که در نوع خود بی سابقه است، در مراسمی با تشریفات محدود، انتخاب کردند.

مشتری مداری، کیفیت، قیمت و ارائه خدمات از جمله شاخص های انتخاب برترین های صنایع غذایی از دید مصرف کنندگان بود.

تجلیل از پدر صنعت غذا

بنابراین گزارش در این جشنواره که در جریان آن از شاهرخ ظهیری، پدر صنعت غذا به پاس فعالیت دراز مدت در صنعت غذا تجلیل جداگانه ای به عمل آمد، ضمن سخنرانی وی عظیم فضلی پور عضو شورای سازمان جهانی علائم تجاری، کاوه زرگران رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران و محمدرضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به فراخور موضوع جشنواره و وضعیت روز حاکم بر صنعت غذا، به دفاع از حقوق صنفی این صنعت و همچنین تاکید بر اوضاع بین المللی حاکم بر این صنعت پرداختند.

در این جشنواره، از دستگاه های دولتی ابویی مهریزی، مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و شاهرخ رمضان نژاد، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند./

اخبار تکمیلی این جشنواره متعاقبا منتشر خواهد شد...

خبر: علیرضا صفاخو

عکس: مانی لطفی زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید