Iranian Agriculture News Agency

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان خبر داد:

آغاز به کار دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار/ معرفی زن کارآفرین برتر در دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان

دومین نمایشگاه و همایش نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور مدیران ارشد کشورهای مختلف نظیر تایلند، عراق و افغانستان از صبح امروز به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار/ معرفی زن کارآفرین برتر در دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان
آغاز به کار دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار/ معرفی زن کارآفرین برتر در دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان روستایی و عشایری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: دومین نمایشگاه و همایش نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور زنان توانمند روستایی و مشارکت فعال زنان روستایی و عشایری در قالب تشکل‌های زنان و صندوق‌های اعتبار خرد از ساعت 10 صبح امروز در 20 غرفه آغاز به کار کرد.

فروغ بنی‌هاشم افزود: علاوه بر صندوق‌های شهرستانی در این نمایشگاه، تعداد زیادی از محصولات تولیدی زنان روستایی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان تشکل‌ها محصولات تولیدی کارآفرینان خود در مناطق شهری و روستایی را در نمایشگاه بین‌المللی تهران و در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

تبادل تجربه و استفاده از روش‌های نوین بازاریابی

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان روستایی و عشایری ادامه داد: هدف این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری و پیدا کردن بازارهای جدید و آشنا شدن سایر تولیدکنندگان با بازار و تنوع محصولات زنان روستایی است.

بنی‌هاشم تصریح کرد: انتظار می‌رود از این طریق بازار جدیدی برای تولیدکنندگان زن روستایی فراهم شده و شرکت‌کنندگان بتوانند از تجارب سایر تولیدکنندگان در حوزه‌های نوین بازاریابی استفاده کنند.

وی یادآور شد: استفاده از روش‌های نوین بسته‌بندی و عرضه محصولات تولیدشده زنان روستایی از مهم‌ترین دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود.

بنی‌هاشم تأکید کرد: از سراسر کشور و از بخش‌های مختلف شهری و روستایی، نمایندگانی در این نمایشگاه حضور دارند که به‌عنوان کارآفرینان برتر و نشان دادن توانمندی‌های زنان می‌توانند تبادلات تجارب متنوعی داشته باشند و ضمن حضور مسئولان کشوری و محلی، زمینه برای افزایش فعالیت و اثرگذاری زنان شرکت‌کننده در این نمایشگاه بیشتر شود.

معرفی کارآفرین برتر زن

مشاور وزیر در امور زنان روستایی اظهار داشت: در این نمایشگاه و در همایش 10 زن نمونه به‌عنوان کارآفرینان برتر شناخته شده و یک نمونه کشوری با عنوان کارآفرین برتر زن از معاون ریاست جمهوری نشان خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: در این همایش معاون اول رئیس جمهوری و همچنین بخش‌های مختلف همه وزارتخانه‌ها حضور دارند و در روز نمایش نیز با توجه به بین‌المللی بودن آن، نمایندگان و مدیران ارشد از کشورهای مختلف نظیر تایلند، عراق و افغانستان حضور پیدا خواهند کرد./

خبرنگار: فاطمه مهردادیان

A-940624-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید