Iranian Agriculture News Agency

با ابلاغ حکم دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و رسانه‌های ترویجی؛

شروع دوباره برنامه‌های شبکه کشاورز، این‌بار از "شما" / تأسیس دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی در جهاد کشاورزی

به‌موجب حکمی از سوی معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهران ابوالحسنی به‌عنوان سرپرست دفتر تازه‌تأسیس شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و رسانه‌های ترویجی منصوب شد.

شروع دوباره برنامه‌های شبکه کشاورز، این‌بار از "شما" / تأسیس دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی در جهاد کشاورزی
شروع دوباره برنامه‌های شبکه کشاورز، این‌بار از

قائم‌مقام معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از آغاز به‌کار دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و رسانه‌های ترویجی خبر داد.

محمدرضا شاه‌پسند با بیان اینکه این دفتر با سه گروه رادیو و تلویزیون جهاد، رسانه‌های الکترونیکی و رسانه‌های نوشتاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: علاقه‌مندان از این پس می‌توانند برنامه‌های شبکه کشاورز را در شبکه شما دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه در آغاز فعالیت شبکه کشاورز، قرار بر این است که روزانه دو ساعت برنامه پخش شود، یکی از دلایل ناموفق بودن شبکه کشاورز در شبکه بازار را کم بودن مخاطب شبکه بازار عنوان و اظهار امیدواری کرد که با انتقال شبکه کشاورز به شبکه شما و با در دسترس بودن این شبکه، تعداد مخاطبان این شبکه کشاورزی افزایش یابد.

قائم‌مقام معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، گروه رسانه‌های نوشتاری شبکه کشاورز را شامل دستورالعمل‌های فنی، بروشورهای تک‌برگی، نشریه‌ها و هندبوک اعلام کرد و افزود: تاکنون 15 عنوان نشریه در زمینه چغندرقند، چهار نشریه در حوزه گندم و یک نشریه در حوزه خاک‌ورزی حفاظتی منتشر شده است و نشریه‌هایی در زمینه‌های راندمان آبیاری و آبیاری مزارع گندم و پوسترهای کشاورزی حفاظتی و تغذیه‌ای در دست انتشار است.

شاه‌پسند گروه رسانه‌های الکترونیکی را فعال در زمینه سایت‌های کشاورزی، مولتی‌مدیا و نشر سی‌دی‌های آموزشی اعلام کرد و از شروع فعالیت شبکه کشاورز طی دو ماه آینده خبر داد.

وی از کارهای صورت‌گرفته برای بهبود فعالیت‌های شبکه و جذب مخاطب را علاوه بر انتقال به شبکه پرمخاطب "شما" (نسبت به شبکه بازار) ساخت برنامه‌های پرمخاطب عنوان کرد.

گفتنی است، به‌موجب حکمی از سوی کاظم خاوازی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهران ابوالحسنی به‌عنوان سرپرست دفتر تازه تأسیس شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و رسانه‌های ترویجی منصوب شد./

خبرنگار: افسانه زعیم‌زاده

A-940901-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید