Iranian Agriculture News Agency

گردهمایی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور

ایجاد سایت ثبت نام و دریافت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون

گردهمایی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور شامل اردبیل، مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان شمالی، تهران، کردستان ،گیلان،خراسان رضوی همدان،سمنان، قم و البرز با حضور معاون و مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارتخانه امروز 29 بهمن ماه در مشهد برگزار شد.

ایجاد سایت ثبت نام و دریافت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون


گردهمایی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور با حضور معاون و مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت روز 29 بهمن ماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، در این گردهمایی، محمود فتاح الجنان، مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت بر ارتباط مستمر با بانک ها در خصوص" تسریع در جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون" تاکید کرد .
سپس روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های اردبیل، مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان شمالی، تهران، کردستان ،گیلان،خراسان رضوی همدان،سمنان، قم و البرز مسائل مسائل و مشکلات و راهکارهای افزایش جذب تسهیلات مکانیزاسیون در استان مربوطه را بیان کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی هم در این گردهمایی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد مکانیزاسیون به صورت هر 15 روز یک بار در این استان از اختصاص سایتی برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات خبر داد.
مجتبی مزروعی افزود: میزان پرونده های معرفی شده 136 درصد بوده و تا 51 درصد تسهیلات جذب شده است.
وی از مباحثی مانند وثیقه، ضامن و ضعف مالی بخش کشاورزی در برخی از شهرستان ها بعنوان علت های اصلی جذب پایین تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در خراسان رضوی نام برد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید