Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

دلیلی برای افزایش قیمت مواد پروتئینی در شب عید وجود ندارد/ توزیع محصولات پروتئینی به بازار از امروز

هرساله نزدیک عید، قیمت مواد مختلف به‌ویژه گوشت و مرغ افزایش می‌یابد، اما به‌نظر می‌رسد که امسال نسبت به سال‌های گذشته وضعیت متفاوتی در انتظار بازار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره تأمین مواد پروتئینی شب عید در بازار گفت: با اطمینان کامل می‌توان ادعا کرد که هیچ مشکلی برای تأمین گوشت و مرغ در کشور وجود نداشته و دلیلی برای افزایش قیمت این محصولات نداریم.

علیرضا ولی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام از همین امروز برای توزیع محصولات پروتئینی به بازار اقدام کرده که هم‌اکنون در حال عقد قرارداد با فروشگاه‌های بزرگ کشور است.

به گفته وی، مردم نباید نگران مصرف مرغ منجمد باشند؛ زیرا از آنجا که کنترل و نظارت دامپزشکی بر آنها در دو مرحله انجام می‌گیرد، این محصولات هم از نظر کیفیت و هم از نظر بهداشتی، از مرغ گرم مطمئن‌تر هستند.

ولی خاطرنشان کرد: سعی شرکت پشتیبانی امور دام بر این است که بهترین محصولات را به بازار عرضه کند تا از این طریق رضایت مشتریان جلب شود. به این ترتیب، بیشتر مرغ‌ها حداقل تا هشت ماه تاریخ مصرف داشته و کاملاً سالم هستند.

وی در پایان تصریح کرد: حدود 100 هزار تن گوشت مرغ و پنج‌هزار تن گوشت قرمز در انبارها ذخیره شده که بخش خصوصی نیز حدود 15 هزار تن گوشت قرمز را در اختیار دارد تا در مواقع لزوم روانه بازار کند. بنابراین بازار شب عید امسال مشکلی از نظر تأمین مواد پروتئینی نخواهد داشت./

V-941202-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید