Iranian Agriculture News Agency

پایگاه اورژانس 115 در موسسه رازی مستقر می شود

پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی موسسه رازی با هدف امداد رسانی سریع به مردم منطقه حصارک به زودی در محل این موسسه استقرار می یابد.


پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی موسسه رازی با هدف امداد رسانی سریع به مردم منطقه حصارک به زودی در محل این موسسه استقرار می یابد.
به گزارش ایانا از روابط عمومی موسسه رازی، مهرداد راسخی با اعلام این خبر گفت: طی تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به زودی پایگاه اورژانس 115 در محل موسسه رازی مستقر می شود.
قائم مقام معاونت تضمین کیفیت موسسه رازی با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه، تامین محل و ساختمان مورد نیاز پایگاه اورژانس بر عهده موسسه رازی و تامین تجهیزات و نیروی انسانی با مرکز فوریت های پزشکی استان است، افزود: سه دستگاه آمبولانس در این پایگاه مستقر خواهد شد.
راسخی وجود پایگاه اورژانس در این موسسه را مهم خواند و اظهار کرد: با توجه به قرارگیری موسسه رازی در منطقه پرجمعیت و صنعتی حصارک و نبود پایگاه امداد 115 در این محدوده، این پایگاه می تواند نقش مهمی در تسریع امداد رسانی به مصدومان حوادث هم در موسسه و هم خارج از آن داشته باشد.
مدیر بهبود سیستم و معتبرسازی معاونت تضمین کیفیت موسسه رازی این پایگاه را عام المنفعه خواند و پیشنهاد اولیه ایجاد آن را از سوی موسسه رازی عنوان کرد و افزود: این پایگاه به صورت 24 ساعته و در دو شیفت کاری خدمات فوریت های پزشکی به مردم منطقه ارائه می دهد.
وی ابراز امیدواری کرد با استقرار پایگاه اورژانس، بخشی از دغدغه ساکنان منطقه، شاغلان کارخانه های صنعتی و نیروهای شاغل در موسسه رازی در زمینه حوادث احتمالی رفع می شود.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید