Iranian Agriculture News Agency

تخریب منابع طبیعی در نوروز را اطلاع دهید

سازمان جنگل‌ها در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این سازمان در اقصی‌نقاط کشور ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.

تخریب منابع طبیعی در نوروز را اطلاع دهید

تنها چند روز بیشتر به پایان‌ سال و آغاز سفرهای نوروزی باقی نمانده است. در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات خود را در دامان طبیعت و آثار تاریخی ایران سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که براساس اظهارات قاسم سبزعلی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
او با بیان این‌که مردم هرگونه دست‌اندازی به طبیعت را در ایام نوروز به شماره تلفن ۱۵۰۴ خبر دهند، اظهار داشت: کار سازمان جنگل‌ها درحفاظت از منابع طبیعی تعطیل‌پذیر نیست. این مقام مسئول همچنین از آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و از مردم خواست هرگونه دست‌اندازی به طبیعت تخریب و تصرف اراضی ملی و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع را سریعا به شماره تلفن ۱۵۰۴ (امداد جنگل و مرتع) اطلاع دهند.فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان این‌که برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو گمان می‌کنند، نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به انفال و منابع طبیعی دست‌اندازی کنند، خاطرنشان کرد: سازمان جنگل‌ها در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این سازمان در اقصی‌نقاط کشور ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید