Iranian Agriculture News Agency

طرح "نان سالم" کرمان الگوی ارتقای کیفی نان کشور می‌شود

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، اجرای طرح نان سالم در استان کرمان را طرحی مثبت و سازنده در زمینه ارتقای کیفیت نان دانست و آن را به‌عنوان الگویی معرفی کرد که می‌تواند سلامت، بهداشت و کیفیت نان و امنیت غذایی را در سراسر کشور ارتقا داده و نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان را تأمین کند.

طرح "نان سالم" کرمان الگوی ارتقای کیفی نان کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، علی قنبری در بازدید از روند اجرای طرح نان سالم و واحدهای نانوایی استان کرمان، اقدامات انجام‌شده، در زمینه ارتقای کیفیت نان در این استان را برای افزایش کیفیت این ماده غذایی مؤثر و مهم اعلام کرد.

وی، اجرای این طرح را از مصادیق ارزشمند کیفی‌سازی نان دانست و گفت: مهمترین ویژگی این طرح در محوریت قرار گرفتن سلامت مردم و پاسخگویی به سلایق متفاوت مصرف‌کنندگان است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در طرح "نان سالم کرمان"، رتبه‌بندی دقیق و علمی از واحدهای نانوایی در سه درجه طلایی، نقره‌ای، و برنزی انجام‌شده که یک فضای رقابتی را در بین نانوایان ایجاد خواهد کرد تا این واحدها با تولید بهتر و با کیفیت‌تر به رتبه‌های مطلوب دست یابند.

قنبری با تأکید بر ضرورت طرح‌های کیفی‌سازی نان در کشور افزود: اجرای طرح‌های ارتقای کیفیت نان به ارتقای سلامت افرادی که دچار کم‌خونی و فقر آهن هستند و افرادی که فشار خون بالا دارند، کمک خواهد کرد و طرح "نان سالم کرمان" با همین رویکرد، برای کل کشور جامعیت و قابلیت دارد.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات استاندار و مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان، که با اجرای این طرح علمی ارتقای کیفیت نان و سلامت مردم را رقم زده‌اند، تقدیر و تشکر کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید