Iranian Agriculture News Agency

همزمان با حلول ماه رمضان انجام می‌شود:

عرضه بی‌واسطه مواد غذایی پرمصرف در نمایشگاه‌های ضیافت مراکز استان‌ها

همزمان با حلول ماه رمضان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها عرضه مستقیم و بی‌واسطه مواد غذایی پرمصرف روزه‌داران در نقاط مختلف کشور است؛ امسال نیز همچون سال‌های گذشته نمایشگاه‌هایی از عرضه‌های مستقیم در شهرها و استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

عرضه بی‌واسطه مواد غذایی پرمصرف در نمایشگاه‌های ضیافت مراکز استان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، همدان اکنون میزبان شانزدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان و طرح ضیافت است؛ این نمایشگاه از صبح امروز یک‌شنبه 16 خرداد تا جمعه 21 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان و در شهر همدان در حال برگزاری است و شماره تماس 08132542673 نیز پاسخگوی مراجعان است.

مشهد نیز اکنون میزبان هفتمین نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خراسان رضوی است. این نمایشگاه نیز از امروز یک‌شنبه 16 خرداد تا یک‌شنبه 23 خردادماه در مشهد در حال برگزاری است و شماره تماس 05135005000 پاسخگوی همشریان عزیز مشهدی است.

قزوین نیز در ششمین نمایشگاه ضیافت رمضان از امروز یک‌شنبه 16 خرداد تا شنبه 22 خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر میزبان قزوینی‌ها است.

یزد شهر دارالعباده ایران نیز به مناسبت این ماه عزیز عرضه مواد غذایی را در نمایشگاه ضیافت یزد از صبح امروز یک‌شنبه و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آغاز کرده و تا یک‌شنبه 23 خردادماه میزبان روزه‌داران یزدی است و شماره تماس 03538229985 پاسخگوی مراجعان است.

اما رشت سومین نمایشگاه ضیافت ماه رمضان خود را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان از فردا 17 خرداد آغاز و در روز چهارشنبه 26 خردادماه به کار خود پایان می‌دهد. شماره تماس 01333690954 نیز پاسخگوی مراجعان به این نمایشگاه است.

بیرجند نیز نمایشگاه ضیافت رمضان خود را از صبح فردا دوشنبه 17 خردادماه، همزمان با شروع ماه رمضان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند به مدت پنج روز آغاز می‌کند و جمعه 21 خردادماه به کار خود پایان می‌دهد.

پنجمین نمایشگاه ضیافت ماه رمضان شهر زنجان نیز از جمعه 14 خرداد تا جمعه 21 خردادماه در محل نمایشگاه‌های دائمی کاسپین زنجان به روی بازدیدکنندگان باز است.

اکنون در استان لرستان و در شهر خرم‌آباد نیز نمایشگاه جشنواره رمضانیه از روز 12 خردا آغاز شده است، این نمایشگاه جمعه 21 خردادماه نیز ادامه خواهد یافت./

O-950316-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید