Iranian Agriculture News Agency

رقابت محمدعلی شاعری و احمدعلی کیخا برای ریاست کمیسیون کشاورزی

رقابت احمدعلی کیخا از زابل و زهک و محمدعلی شاعری از حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه برای تکیه بر کرسی ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی کلید خورده است.

رقابت محمدعلی شاعری و احمدعلی کیخا برای ریاست کمیسیون کشاورزی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، شنیده‌ها از راهروهای بهارستان حاکی است از میان 15 نفری که تاکنون کمیسیون کشاورزی را به‌عنوان کمیسیون منتخب خود اعلام کرده‌اند، رقابت برای کرسی‌های رئیسی، نواب رئیس و دبیری کمیسیون نیز آغاز شده است.

احمدعلی کیخا، نماینده زابل و زهک که نمایندگی مجلس دوره هشتم را در کارنامه داشته و معاونت رئیس سازمان محیط زیست را نیز داشته است، از مهم‌ترین نمایندگان حاضر برای تصدی ریاست کمیسیون کشاورزی است.

با این وجود، شنیده‌ها دال بر عزم جدی کاندیداتوری محمدعلی شاعری نماینده حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه برای ریاست کمیسیون کشاورزی است. شاعری استاندار گلستان در دولت نهم و شهردار منطقه 22 تهران را در دوره احمدی نژاد در کارنامه خود دارد.

خبرهای غیررسمی از راهروهای مجلس نشان از کاندیداتوری عباس پاپی‌زاده‌پالنگان از دزفول و جلال محمودزاده از مهاباد برای نایب‌رئیسی کمیسیون کشاورزی دارد.

گفتنی است، حضور 15 تن از نمایندگان مجلس در کمیسیون کشاورزی قطعی شده که نورمحمد تربتی‌نژاد، نظر افضلی، علی وقفچی، عباس پاپی‌زاده‌پالنگان، عبدالغفور ایران‌نژاد، شمس‌الله شریعت‌نژاد و علی‌محمد مرادی ازچمله آنها هستند.

همچنین نام سیدراضی نوری، احمدعلی کیخا، جلال محمودزاده، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه، رضا کریمی، عبدالله حاتمیان، علی‌محمد شاعری و علی ابراهیمی نیز دیده می‌شود./

F-950317-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید