Iranian Agriculture News Agency

در سالگرد تشکیل جهاد سازندگی

جهادگران جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند

آیت الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، توجه به فرهنگ و مدیریت جهادی را ضروری و راهکار تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و سایر بخش های اقتصادی کشور عنوان کرد.

جهادگران جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای امام راحل ،شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،در این مراسم که در آستانه 27 خرداد سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی برگزار شد، آیت الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، توجه به فرهنگ و مدیریت جهادی را ضروری و راهکار تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و سایر بخش های اقتصادی کشور عنوان کرد.
در مراسم امروز، سردار علیرضا افشار جانشین فرماندهی قرارگاه جنگ نرم و از بنیانگذاران جهاد سازندگی نیز هدف امام خمینی (ره) از صدور فرمان تشکیل جهاد سازندگی را آوردن مردم به صحنه و استفاده از ظرفیت های عظیم ملت اعلام کرد و افزود:امروز هم جهادگران تحت زعامت مقام معظم رهبری باید با روحیه استکبار ستیزی به استحکام پایه های اقتصاد مقاومتی بپردازند.
در پایان این مراسم، جهادگران وزارت جهاد کشاورزی در بیانیه ای ضمن اعلام پایبندی به آرمان های امام خمینی (ره)،شهدا و مقام معظم رهبری، بر استمرار تلاش روزافزون برای تحقق اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید