Iranian Agriculture News Agency

در جشنواره هنری همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی

آثار برتر هنرمندان جهادی معرفی می شود

برای نخستین بار آثار برتر هنرمندان در جشنواره هنری همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی در شش بخش معرفی و تجلیل می شود.

آثار برتر هنرمندان جهادی معرفی می شود

برای نخستین بار آثار برتر هنرمندان در جشنواره هنری همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی در شش بخش معرفی و تجلیل می شود.

به گزارش ایانا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سعید بهشتی مسوول کمیته فرهنگی همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی گفت: امسال در کنار بخش های اصلی همایش مانند معرفی طرح های موفق الگویی و مقالات علمی، بخش هنری در حوزه فرهنگ و مدیریت جهادی نیز در شش بخش فیلم کوتاه، کتاب، عکس، پوستر، فیلمنامه و نمایشنامه در قالب جشنواره هنری گنجانده شده است.

وی افزود: شرایط شرکت در این جشنواره در سایت همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی اعلام شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت، فرم ثبت نام به همراه آثار خود را به آدرس جشنواره ارسال کنند.

بهشتی با تاکید بر توسعه و نشر مفاهیم فرهنگ و مدیریت جهادی در سطح جامعه، اظهار داشت: فرهنگ و مدیریت جهادی باید در زندگی امروزی بازشناسایی و منتشر شود و هنر یکی از ابزار مهم در تغییرات و تبلیغات فرهنگی است.

وی جمع آوری و نمایش آثار هنری تولید شده و تشویق هنرمندان در تولید کارهای هنری در حوزه فرهنگ و مدیریت جهادی را از اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد.

مسوول کمیته فرهنگی جشنواره هنری همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی افزود: آثار هنرمندان پس از بررسی، رتبه بندی می شود و به آثار برتر جوایز و تندیس اهدا می شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه جنبی این همایش که در روزهای 24 و 25 مرداد ماه امسال برگزار میشود: غرفه هایی به آثار برتر هنرمندان در شش بخش عکس، فیلم کوتاه، کتاب، پوستر، فیلمنامه و نمایشنامه اختصاص خواهیم داد و در صورت استقبال ناشران کتاب، غرفه ای برای معرفی آثار آنها در حوزه فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید