Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

100 مهندس ناظر کشاورزی تازه استخدام در معرض آموزش های فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می گیرند

دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره «فرهنگ و مدیریت جهادی» با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

100 مهندس ناظر کشاورزی تازه استخدام در معرض آموزش های فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می گیرند

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: علت برگزاری همایش های فرهنگ و مدیریت جهادی، احیاء، ماندگاری و انتقال عقاید، باورها و ارزش های جهاد سازندگی به جامعه و نسل های آینده است.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، آیت الله حسن عالمی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران، اخلاص، فداکاری، دلسوزی و مردم دوستی را از ویژگی های فرهنگ و مدیریت جهادی دانست و اظهار داشت: فرهنگ و مدیریت جهادی به تدریج در عرصه های مختلف علمی، فکری و تحقیقاتی و نوشته های مولفین در حال گسترش است.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز خواسته شان این است که کشور با فرهنگ و مدیریت جهادی کارهایش را پیش ببرد.
آیت الله عالمی در ادامه شناسایی و تبیین فرهنگ و مدیریت جهادی، معرفی طرح ها و الگوهای موفق بر مبنای فرهنگ و مدیریت جهادی، ارایه راهکارهای عملی برای تقویت این فرهنگ و مدیریت در میدان عمل، بستر سازی برای استفاده از نظرات و دیدگاه های اندیشمندان و متخصصان در ترویج فرهنگ جهادی و شناخت شاخص های فرهنگ و مدیریت جهادی را از اهداف این همایش برشمرد.
وی در همین حال گفت: باز آفرینی ،الگوسازی و راهکارهای ترویج و توسعه فرهنگ و مدیریت جهادی، نقد و آسیب شناسی، رهیافت ها و رویکردهای باز آفرینی و اجرا و ارایه الگوهای فرهنگ و مدیریت جهادی از محورهای این همایش هستند.

ورود شاخص های فرهنگ جهادی در ارزشیابی مدیریت کشور

در این نشست، دکتر پیمان فلسفی دبیر همایش نیز، فرهنگ جهادی را یک راهبرد اساسی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست و اذعان داشت: دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی 24و 25 مرداد امسال در سطح 11 وزارتخانه و 30 دستگاه و نهاد دولتی و غیر دولتی و دانشگاه ها برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش بیش از یک هزار مدیر از دستگاه های مختلف و اعضای 24 موسسه تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی شرکت خواهند کرد، ضمن آن که برای نخستین بار 100 مهندس ناظر کشاورزی جدید الاستخدام در چهار کارگاه در معرض آموزش های فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می گیرند.
فلسفی افزود: برای این همایش 100 طرح و الگوی موفق با معیار فرهنگ و مدیریت جهادی به دست ما رسیده که از بین آنها، 20 طرح به طور شفاهی ارایه می شود.
وی اضافه کرد: امسال نمایشگاه فرهنگ و مدیریت جهادی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در فضایی به مساحت 800 متر مربع و در محل باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی برپا می شود.
فلسفی گفت: شاخصه ها و مولفه های فرهنگ و مدیریت جهادی باید در نظام ارزشیابی مدیریت کشور گنجانده شود و این شاخصه ها جنبه مدیریتی، اعتقادی، ولایت مداری، معرفتی و شخصیتی دارد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید