Iranian Agriculture News Agency

بیش از 40 هزار نفر از مردم ابهر آب بان شدند

در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان ابهر بمناسبت هفته دولت؛ بیش از 40 هزار نفر از مردم ابهر آب بان شدند.


در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان ابهر بمناسبت هفته دولت؛ بیش از 40 هزار نفر از مردم ابهر آب بان شدند.

به گزارش ایانا از زنجان؛ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت با شعار حفاظت از منابع آب زیرزمینی و محیط زیست با حضور ۴۰ هزار نفری مردم به همراه جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستان ابهر در مسیر روستای کوی نیک ابهر برگزار شد .

در این همایش اقشار مختلف مردم شهر ابهر اعم از زنان، مردان و کودکان به ویژه نوجوانان و جوانان از میدان خاتم الانبیاء ابهر به سمت روستای کوی نیک که مسیری ۷ کیلومتری است را با شور و نشاط خاصی به همراه خانواده خود.پیاده روی کردند .

فرماندار ابهر دراین همایش پیاده روی که بصورت زنده از شبکه 3 سیما و شبکه استانی اشراق پخش می شد گفت: آب در زندگی مردم نقش اساسی دارد و همه باید این نعمت الهی را قدر بدانند چون آب امانتی از آیندگان در دست همه ما ست .

وی افزود: به دلیل اهمیت 'آب' در اقتصاد مقاومتی نیز شعار این همایش متناسب با بحران آب است تا اهمیت آن به مردم یادآوری شود .

وی از مردم به ویژه کشاورزان خواست در مصرف آب صرفه جویی نمایند .

در ادامه همایش ماندنی لاک پشت آب بان در جمع شرکت کنندگان اقدام به توزیع بروشورهای طرح تعادل بخشی، پروژه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای حفاظت از منابع آب زیرزمینی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب کرد و همه شرکت کنندگان آب بان شدند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید