Iranian Agriculture News Agency

ابتکار: به غیر از دبیرخانه شورای ایمنی زیستی، هیچ مرجعی، صلاحیت انتشار اخبار مرتبط با این شورا را ندارد

آئین نامه داخلی شورای ملی ایمنی زیستی تصویب شد

اعضای کمیسیون هماهنگی شورای ملی ایمنی زیستی در جلسه ای که عصر امروز به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد، آئین نامه داخلی این شورا را تصویب کردند.

آئین نامه داخلی شورای ملی ایمنی زیستی تصویب شد


اعضای کمیسیون هماهنگی شورای ملی ایمنی زیستی در جلسه ای که به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد، آئین نامه داخلی این شورا را تصویب کردند.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، کمیسیون شورای عالی ایمنی زیستی با حضور دستگاه های عضو از جمله وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست و اعضای حقیقی شورای ملی ایمنی زیستی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در آن حضور داشت، بر حسب تصمیم گیری جلسه اخیر شورای ملی ایمنی زیستی، کلیات آئین نامه داخلی این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب کمیسیون هماهنگی شورای ملی ایمنی زیستی رسید.

این مصوبه که دارای 14 ماده است، پس از امضاء روسای دستگاه های عضو، به عنوان مصوبه شورای ملی ایمنی زیستی تلقی می شود.

گفتنی است، ابتکار با رد برخی اخبار غیر موثق منتشر شده در خصوص جلسه اخیر شورای ملی ایمنی زیستی، تاکید کرد: به غیر از دبیرخانه شورای ایمنی زیستی، هیچ مرجعی، صلاحیت انتشار اخبار مرتبط با این شورا را ندارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید