Iranian Agriculture News Agency

در کارگروه آب و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

سفر هیأت تجاری روسیه به کهگیلویه و بویراحمد در اواخر مهر ماه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید از نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع وابسته، چند بازدید از واحدهای تولیدی و دیدارهای دوجانبه و چندجانبه از مهم ترین برنامه‌های این هیأت به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

سفر هیأت تجاری روسیه به کهگیلویه و بویراحمد در اواخر مهر ماه

هیات تجاری استان اومسک روسیه طی روزهای 28 و 29 مهرماه سال جاری به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست کارگروه آب و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازرگانی مقدمات سفر هیأت بلندپایه تجاری از استان امسک روسیه مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، این سفر که در ادامه سفر حدود 10 ماه پیش هیأت تجاری کهگیلویه و بویراحمد به روسیه انجام می‌شود، فرصت مناسبی برای نتیجه‌بخش کردن تلاش‌های تیم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، زمان انجام این سفر را 28 و 29 مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: باید همه توان خود را برای بهره‌برداری مناسب از سفر هیأت تجاری روس به کار گیریم.

جعفر گوهرگانی با بیان اینکه وزرای کشاورزی، بهداشت، صنعت و چند وزیر دیگر به همراه مسئولان اتاق بازرگانی و بازرگانان روسی به ریاست استاندار اومسک در این سفر خواهند بود، افزود: بازدید از نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع وابسته، چند بازدید از واحدهای تولیدی و دیدارهای دوجانبه و چندجانبه از مهم ترین برنامه‌های این هیأت به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

براساس این گزارش، استان اومسک در جنوب شرقی روسیه و در ناحیه سیبری قرار دارد که اگر چه استانی غنی در کشاورزی و صنعت است ولی در شش ماه از سال امکان کشت محصولات مورد نیاز در این استان امکان ناپذیر است و معمولاً از سایر کشورها این مواد تآمین می شود . جمعیت این استان دو میلیون نفر است. مردم این استان به برخی محصولات کشاورزی از جمله سبزی و صیفی و شیلات نیازمندند و در سفر هیأت تجاری کهگیلویه بویراحمد به آن استان خواهان تأمین این مواد بودند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید