Iranian Agriculture News Agency

با همکاری اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و قم:

نخستین همایش منطقه‌ای حاشیه کویر مرکزی ایران برگزار می‌شود

همایش منطقه‌ای حاشیه کویر مرکزی ایران با موضوع اصلی آب و ارائه راهکارها برای مصرف بهینه در قم برگزار می‌شود.

نخستین همایش منطقه‌ای حاشیه کویر مرکزی ایران برگزار می‌شود

همایش منطقه‌ای حاشیه کویر مرکزی ایران با موضوع اصلی آب و ارائه راهکارها برای مصرف بهینه در قم برگزار می‌شود.

مدیر کمیته اجرایی همایش منطقه‌ای حاشیه کویر مرکزی ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اعلام این خبر گفت: همایش منطقه‌ای حاشیه کویر مرکزی ایران به‌منظور ارزیابی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای مناسب مصرف بهینه آب با تکیه بر اصلاح الگوی کشت، چهارم بهمن‌ماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

حسام‌الدین حسین‌زاده با اشاره به اینکه همایش گفته‌شده با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق قم و مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران برگزار می‌شود، افزود: بررسی تغییرات اقلیمی و تأثیر آن بر کشاورزی منطقه معرفی گیاهان کم‌آب‌بر ارزیابی منابع آبی منطقه و پیش‌بینی روند تغییر آن بررسی تغییرات منابع آبی بر تولید محصولات کشاورزی و ارائه الگوی کشت مناسب، از مهم‌ترین موضوع‌هایی است که در این همایش مطرح می‌شود.

به گفته وی، معرفی گیاهان علوفه‌ای مرتعی جهت کمک به تأمین علوفه، معرفی روش‌های بهینه مدیریت آب در مزارع و باغ‌ها و معرفی گونه‌های زراعی، باغی، دارویی و مرتعی مناسب کاشت از دیگر مباحثی است که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حسین‌زاده تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در همایش می‌توانند با شماره 02537777196 تماس گرفته یا به نشانی قم، بلوار 15 خرداد، بعد از کوچه 33، جنب آتش‌نشانی، اتاق بازرگانی استان قم مراجعه کنند.

به گفته وی، علاقه‌مندان ارسال مقاله به این همایش می‌توانند حداکثر تا 30 مهرماه 95 مطابق فرمت طراحی شده مبادرت به ارسال مقاله کنند./

V-950718-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید