Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان کرد:

تولید 76 صدم درصدی تولیدات قم از سهم 46 صدم درصدی اراضی کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: استان قم 46 صدم درصد اراضی کشور را در اختیار دارد ولی در بحث تولید فرآورده‌های کشاورزی بیش از 76 صدم درصد تولیدات کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید 76 صدم درصدی تولیدات قم از سهم 46 صدم درصدی اراضی کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در بحث‌های تخصصی بسیار توانمند هستند و گواه این ادعای ما نیز کسب توفیقات این دستگاه در سطح استان طی دو سال گذشته بوده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، محمدرضا طلایی در جلسه شورای هماهنگی سازمان با بیان این مطلب افزود: باوجود اینکه بخش کشاورزی در استان قم در اولویت نیست، ولی این بخش توانسته با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان جایگاه خود را به دست آورد و بتواند طی دو سال گذشته توفیقات خوبی را در بین دستگاه‌های استان کسب کند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تأکید بر اینکه مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قم مدیران اجرایی بسیار خوبی هستند، گفت: استان قم 46 صدم درصد اراضی کشور را در اختیار دارد ولی در بحث تولید فرآورده‌های کشاورزی بیش از 76 صدم درصد تولیدات کشور را به خود اختصاص داده است .

وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان قم در سال 93 و 94 به‌عنوان دستگاه برتر اجرایی استان شناسایی شد، یادآور شد: شاید در استانی مثل فارس و یا اصفهان که یک ظرفیت کشاورزی قوی دارد، کسب این توفیقات چندان دور از دسترس نباشد، ولی در استان قم که بخش کشاورزی تنها 5 درصد از ظرفیت استان را در اختیار دارد و مبنای این استان خدماتی و زیارتی است، کسب توفیقات برتر طی دو سال گذشته در بین دستگاه‌های اجرایی، نشان می‌دهد که مدیران جهاد کشاورزی در بحث‌های تخصصی بسیار قوی هستند .

وی مراکز خدمات قوی را یکی از نقاط قوت سازمان جهاد کشاورزی استان قم دانست و گفت: 30 درصد از نیروهای سازمان جهاد کشاورزی در مراکز خدمات مستقر هستند که در بین کارشناسان این بخش‌ها افرادی با مدارک دکترا و فوق‌لیسانس حضور دارند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه مجموعه جهاد کشاورزی استان قم در بحث‌های تخصصی بسیار خوب و توانمند است، خاطرنشان ساخت: هر تعهدی که در مباحث مختلف وزارتخانه برای سازمان جهاد کشاورزی استان قم تعیین کرده است، به‌ صورت صد در صد انجام‌ شده و در بسیاری از موارد بیش از تعهدی که داده‌ایم، عملکرد داشتیم و این روند در استان قم رو به رشد است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید