Iranian Agriculture News Agency

در شش ماه نخست سال صورت گرفت:

اجرای 68 حکم قضایی ساخت و سازهای غیرمجاز و اراضی ملی در شمیرانات

مدیرجهاد کشاورزی شمیرانات گفت: سیاست بازدارندگی و اقدامات پیشگیرانه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی به عنوان رویکرد جدی فرمانداری شمیرانات در سال 95 است و قطعاً نخواهیم گذاشت تخلفات جدید به تخلفات سنوات گذشته اضافه شود.

اجرای 68 حکم قضایی ساخت و سازهای غیرمجاز و اراضی ملی در شمیرانات

مدیرجهاد کشاورزی شمیرانات از اجرای 68 حکم قضایی درحوزه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان تهران، حسن مسعودی با بیان این مطلب گفت: این 68 حکم از طریق دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی، محیط زیست، امور آب و جهادکشاورزی اجرایی شده است .

وی با تأکید بر اینکه این احکام شامل تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی بوده تصریح کرد: این احکام بالغ بر 60 میلیارد تومان ارزش ریالی داشته و در سال 1395 با حکم قضایی اجرایی شده است .

مدیرجهاد کشاورزی شمیرانات خاطرنشان ساخت: سیاست بازدارندگی و اقدامات پیشگیرانه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی به عنوان رویکرد جدی فرمانداری شمیرانات در سال 95 است و قطعاً نخواهیم گذاشت تخلفات جدید به تخلفات سنوات گذشته اضافه شود؛ اما تحقق این امر نیازمند هماهنگی و آمادگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی است .

مسعودی در پایان تصریح کرد: سند قطعی 516 هکتار ازاراضی شمیرانات نیز به نام دولت در اواخرسال گذشته ثبت شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید